سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

http://4.bp.blogspot.com/_LNspSiCPh68/SW8RjJkSR-I/AAAAAAAABA8/NGn0nETLL1g/s400/vista_7_1.jpg

این روزها بسیاری از کاربران در تب و تاب تهیه و نصب ویندوز 7 هستند. تعریف‏ها و نقدهای مختلفی که از ویندوز 7 شده باعث شده است که بسیاری از کاربران که تجربه خوبی از ویندوز ویستا نداشته‏اند به این ویندوز جدید تمایل پیدا کنند. علاوه بر آن آمار کاربرانی که پس از استفاده از این ویندوز از آن اعلام رضایت کرده اند بالا بوده و این موضوع نوید روزهای خوشی را برای مایکروسافت به ارمغان آورده است. اما در این میان عده‏ای از کاربران هستند که عقیده خاصی را دنبال می‏کنند. آن‏ها معتقدند که ویندوز 7، همان ویندوز ویستا است که توسط مایکروسافت کمی کاربر پسند‏تر شده است. در نتیجه همچنان ویندوز XP را ترجیح می‏دهند. اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. تفاوت‏های بین ویندوز 7 و ویستا قطعاً چیزی فراتر از یک تغییرات کوچک است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 18 قابلیت جالبی بپردازیم که در ویندوز ویستا و سایر ویندوزها از هیچ یک از آن‏ها خبری نبود. قابلیت‏هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می‏شود.


ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی : جدید، ویندوز، ویندوز7، قابلیت
  •  نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 88/7/22 و ساعت 1:51 عصر | نظرات دیگران()

    در منوی start زیر منوها پس از 400 میلی ثانیه ظاهر میشود که برای کاربرن حرفه ای ممکن است چند ثانیه طول بکشد شما میتوانید این زیر منوها را به سرعت برق ظاهر کنید آن هم با رفتن به سراغ کلید زیر ( البته قبلا از این کار یادم رفت بهتون بگم که باید از منوی start گزینه run را انتخاب کرده و سپس کلمه regeditرا در آن وارد و ok را بزنید و حالا شما در رچیستری ویندوز هستید ) کلید زیر را در رجیستری پیدا کنید :

    HKEY_CURRENT_USER\CONTROL PANEL\DESKTOP

    در این جا فقره ی MENU SHOW DELAY را پیدا کنید مقدار این متغیر طول تاخیر منو را بر حسب میلی ثانیه از 0 تا 999 نشان میدهد که میتوانید با دادن مقدار 1 به آن سرعت آن را بسیار بسیار سریع کنید تا در نیم سوت زیر منوها ظاهر شوند



  • کلمات کلیدی : افزایش سرعت
  •  نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 88/7/20 و ساعت 3:31 عصر | نظرات دیگران()

    در مواردی که به عملکرد سیستم خود اطمینان ندارید یا برای اطمینان از صحت عملکرد فایلهای ویندوز اکس پی و جایگزینی فایلهای اصلی به جای فایلهای احتمالی معیوب ، نیازی به فرمت و نصب مجدد سیستم عامل اکس پی ندارید و اگر دیسک سیستم عامل ویندوز اکس پی را دارید به ترتیب زیر عمل کنید:
    ?- از منوی استارت گزینه ران را انتخاب کنید.
    ?- در کادر اپن دستور  را تایپ کنید

    sfc /scannow

     ( قبل از / حتما باید فاصله باشد)


    ?- کادری ظاهر می شود که از شما میخواهد دیسک سیستم عامل را در درایو قرار دهید تا بتواند فایلهای اصلی را جایگزین فایلهای معیوب نمایید.



     نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 88/7/20 و ساعت 3:29 عصر | نظرات دیگران()

    در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود. اتصال به شبکه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت کامپیوتر نیست، بلکه خود کامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه ها، فایل های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل کم شدن سرعت کامپیوتر هستند. 10 نکته مهم ذیل به کامپیوتر شما سرعت می بخشد: 

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی : 10ترفند،افزایش سرعت
  •  نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 88/7/20 و ساعت 3:25 عصر | نظرات دیگران()

     

     

    اگر کامپیوترتان قدیمی است یا سرعت آن پائین آمده است، نگران نباشید. توسط این ترفند شما می توانید سرعت کامپیوترتان را در هنگام بالا آمدن ویندوز تا ?? % افزایش دهید. برای این کار ابتدا بر روی Start کلیک کنید و گزینه ی Run را انتخاب نمائید و در کادر مربوطه تایپ کنید : msconfig سپس پنجره ای باز می شود. وارد سر برگ Startup شوید. ملاحضه می کنید که در این قسمت لیست برنامه هایی که باید در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا شوند را ملاحضه می فرمائید. هر کدام که مزاحم است (( مثلا بعضی وقت ها در هنگام بالا آمدن ویندوز بلا فاصله وقتی وارد ویندوز شوید برنامه یاهو مسنجر اجرا می شود ، یا هر برنامه ی دیگر که باعث کند شدن عملکرد سیستم می شود )) غیر فعال کنید (( تیک کنار آن را بردارید )) ، سپس OK را بزنید و سیستم را مجدداً راه اندازی نمائید، ملاحضه می فرمائید که برنامه ای که هنگام شروع ویندوز اجرا می شد دیگر اجرا نمی شود و ویندوز سریع تر بالا می آید. با این کار عملاً سرعت کامپیوترتان بیشتر می شود.



     نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 88/7/20 و ساعت 3:23 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    افزایش رایگان رتبه الکسا تضمینی
    ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار توسط Almeza MultiSet
    تبدیل فایل های ویدیوئی، صوتی و عکس های شما به دیگر فرمت ها توسط
    OJOsoft Total Video Converter 3.50 ابزاری قدرتمند جهت تبدیل فایل
    ساخت سریع و آسان فایل های فلش با SWiSH Max3 2009.09.04
    بازدید از وب سایت ها به صورت offline و دانلود کامل آن توسط WebCo
    مرورگر اینترنت گوگل Google Chrome 4.0.221.6
    نرم افزار نمایش حرفه ایی فیلم و دی وی دی Corel WinDVD Pro 2010
    پرکاربرد ترین نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی Nero 9.4.26.0 Relo
    نرم افزار رایت و شبیه ساز Alcohol 120% 1.9.8.7612
    ویرایشگر حرفه ای متن EmEditor Professional 9.01
    تاریک خانه ی دیجیتالی برای عکس های شما Adobe Photoshop Lightroom
    استودیو ویرایش فیلم Pinnacle Studio Ultimate 14
    Windows 7 Ultimate ویندوز 7 ویرایش 22 اکتبر
    استفاده از چند سیستم عامل به طور همزمان با VMware Workstation 7
    [همه عناوین(125)][عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا