سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 22
جدید ترین نسخه از آنتی ویروس Kaspersky برای گوشی های نوکیا مدل S60v3 و S60v5 آماده شده است. این نسخه به صورت کامل کرک شده است. این نرم افزار با فرمت Sisx است و توسط کاربری با نام مستعار Pkiana برای بخش دانلود سایت تبیان ارسال شده است.


]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    FILEminimizer Pictures ابزاری است که برای فشرده سازی عکس ها با فرمت های مختلف استفاده می شود تا در عین حفظ کیفیت حجم اشغالی توسط آنها را کاهش دهد.
    از ویژگی های قابل توجه این نرم افزار: کاهش حجم عکس و تصاویر تا حداکثر 8% ، بدون کاهش کیفیت، ایجاد قابل توجهی فضای خالی روی سیستم بدون حذف، و فقط از طریق بهینه سازی و فشرده سازی، پشتیبانی از فرمت های مختلف از قبیل JPEG، BMP، GIF، PNG، EMF، TIFF.، نگهداشتن فرمت اصلی عکس و بدون نیاز به باز کردن فرمت های .RAR و .ZI، انتخاب بهترین و مناسبترین روش فشرده ساری از بین چهار گزینه مختلف ارائه شده، ارسال تصاویر بلافاصله و مستقیما از محیط برنامه ، پس از بهینه سازی توسط ایمیل، جستجو و فشرده سازی تمامی فایلهای عکس و تصاویر در سیستم کامپیوتری شما و همچنین وسائل و شبکه های متصل به آن، استفاده از فرایند فشرده سازی گروهی برای پوشه ها، آلبوم ها و … انتخابی، و اشتراک مستقیم آنها از محیط برنامه با استفاده از ایمیل و دیگر خدمات پخش و انتشار و اشتراک گذاری اینترنتی، جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام آپلود عکس و تصاویر و کاهش زمان آپلود، پشتیبانی از 5 زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی.


    ]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    این نرم افزار ابزاری است فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید. Real Player را باید یک نرم افزار پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک نرم افزار پلیر معمولی است ؛ کیفیتی که در نمایش فیلم ها در این نرم افزار استفاده می شود در کمتر ابزاری قابل مشاهده خواهد بود، قابلیت پخش موزیک ها با تنظیم کیفیت صوتی، قابلیت رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی به نمایش در آیند ، ایستگاه صوتی، تصویری ، بازی و … آنلاین با سرعت بالا در لود و اجرا، قابلیت ضبط صدا، اجرای دی وی دی فیلم ها با نهایت کیفیت و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله این موارد هستند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار: پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری، نمایش با بهترین کیفیت ممکن، اجرای انواع دی وی دی فیلم ها، رایت سی دی و دی وی دی با قابلیت اجرا در انواع پلیرها خانگی، واسط کاربری جذاب در نرم افزار، اجرای ویدئوهای آنلاین، ضبط صدا، ذخیره فایل های چند رسانه ای آنلاین، دریافت ویدئوهای سایت YouTube.com، اجرای بیش از 3200 کانال صوتی، سازگاری با انواع مرورگرهای رایج، استفاده بسیار آسان از نرم افزار، سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7 و …


    ]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    جدید ترین نسخه از مسنجر محبوب MSN به تازگی برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 منتشر شده است. این برنامه امکانات متعددی در اختیار شما قرار خواهد داد. این امکاناتی شامل: شمارنده اطلاعات ردو بدل شده، اجرای فایل های دریافت شده توسط برنامه، ارسال تصاویر و ذخیره انها، قابلیت اضافه کردن template، ذخیره لیست گفتگو ها و ... این برنامه تحت فرمت sisx است.


    ]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    نرم افزار داروهای ژنریک ایران نسخه 2 شامل بیش از 30 موضوع در زمینه های مختلف دارو است که اطلاعات جامع و مفیدی در این زمینه ارائه می دهد. نرم افزار دارو ها توسط آقایان صدقی و واعظی تهیه شده است. این نرم افزار به صورت رایگان و تحت فرمت جاواست.


    ]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    افزایش رایگان رتبه الکسا تضمینی
    ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار توسط Almeza MultiSet
    تبدیل فایل های ویدیوئی، صوتی و عکس های شما به دیگر فرمت ها توسط
    OJOsoft Total Video Converter 3.50 ابزاری قدرتمند جهت تبدیل فایل
    ساخت سریع و آسان فایل های فلش با SWiSH Max3 2009.09.04
    بازدید از وب سایت ها به صورت offline و دانلود کامل آن توسط WebCo
    مرورگر اینترنت گوگل Google Chrome 4.0.221.6
    نرم افزار نمایش حرفه ایی فیلم و دی وی دی Corel WinDVD Pro 2010
    پرکاربرد ترین نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی Nero 9.4.26.0 Relo
    نرم افزار رایت و شبیه ساز Alcohol 120% 1.9.8.7612
    ویرایشگر حرفه ای متن EmEditor Professional 9.01
    تاریک خانه ی دیجیتالی برای عکس های شما Adobe Photoshop Lightroom
    استودیو ویرایش فیلم Pinnacle Studio Ultimate 14
    Windows 7 Ultimate ویندوز 7 ویرایش 22 اکتبر
    استفاده از چند سیستم عامل به طور همزمان با VMware Workstation 7
    [همه عناوین(125)][عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا