سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 22
این نرم افزار جایگزینی مناسبی برای Adobe Acrobat Reader برای مشاهده فایل های PDF و نیز انجام عملکردهایی اضافی است که توسط همان سازنده نرم افزار برنده جایزه PDF XChange ساخته شده است. این نرم افزار دارای قابلیت هایی شامل مشاهده ،چاپ، استخراج فایل پی دی اف بورت فایلهای تصویری، نظرگذاری برروی صفحات و حاشیه نویسی، تایپ مستقیم برروی صفحه پی دی اف، جستجوی ساده و نیز جستجوی پیش رفته از ابزارهایی هستند که این نرم افزار قدرتمند به شما برای کارکردن با اسناد پی دی اف دراختیار شما قرار می دهند. همچنین این نرم افزار از محیط کاربری بسایر کاربر پسند و ساده بهره می برد که قابلیت دلخواه سازی نیز دارد و همچنین از چندین زبان زنده دنیا پشتیبانی به عمل می آورد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار: افزودن کامنت و حاشیه به هر فایل PDF ، افزودن یا قرار دادن هر نوع برچسب از روی هر تصویر یا فایل PDF ، علامت گذاری صفحات با استفاده ازمتن و اشیا، تایپ مستقیم در صفحات پی دی اف، استخراج صفحات PDF یا تمامی فایل های به صورت تصاویر با فرمت های مورد پشتیبانی نرم افزار، استخراج متن از هر نوع فایل PDF ، ذخیره فرم های Adobe برای پر کردن، ایمیل، و دیسک و یا ارسال، دارا بودن موتور کامل جاوا اسکریپت، پشتیبانی از فشرده سازی JPEG2000 بروز شده، درار بودن پلاگین هایی برای اینترنت اکسپلورر و فایر فاکس، افزودن ، ویرایش و برداشتن بوک مارک ها، وارد نمودن یا قرار دادن صفحات از فایل PDF موجود دیگر، استخراج صفحات برروی یک فایل پی دی اف جدید یا فایل تصویری، دلخواه سای محیط کاربری، وارد کردن صفحات خالی، ابزارهای اندازه گیری، استخراج کامنت ها، بهبود فشرده سازی JBIG2، تبدیل مستقیم تصاویر به فایل PDF ، تبدیل مستقیم فایل متنی با فایل PDF و ...


]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    یک بازی بسیار جالب و مهیج از سری بازی های شرکت Arcad برای شما کاربران محترم آماده شده است. این بازی شبیه بازی Dinner Dash است. در این بازی شما باید به پنگوئن کمک کنید تا به درخواست های دیگر حیوانات پاسخگو باشید تا بتوانید با کسب امتیاز به مراحل بالاتر دست یابید. امیدواریم لذت ببرید.


    ]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    مجموعه والپیپرهای فضا و کهکشان. این مجموعه تصاویر بسیار زیبا از فضا، کهکشان، سیارات و منظومه شمسی است. این تصاویر بسیار زیبا و جذاب هستند و همچنین از سایز بالا و رزولیشن بالایی برخوردارند. از این تصاویر می توان برای مصارف مختلفی از جمله : قراردادن در دسکتاپ و همچنین طراحی به کار روند. این مجموعه شامل 50 تصویر با فرمت JPEG ، در اندازه 1024×1280 است. این مجموعه توسط کاربری با نام مستعار EHSAN1990 برای بخش دانلود سایت تبیان ارسال شده است.


    ]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    حتما همه شما درباره فیلم تایتاینک چیزهایی شنیده اید و یا این فیلم بسیار معروف را دیده اید. بازی معمایی و بسیار جالب کشتی تایتانیک یکی از بازی های بسیار جالب و پرطرفدار است. این بازی در مراحل مختلف آن می بایست اشیایی را بیابید و به دنبال بمبی بروید که در کشتی کار شده است. در این بازی شما می بایست با رازها و معماها مواجه شوید تا با حس پلیسی خود به دنبال سرنخ های پنهان آن بگردید که امیدواریم مورد توجه و رضایت بازی دوستان قرار گیرد. لازم به توضیح است این بازی برای فراگیری زبان انگلیسی بسیار مفید است.


    ]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    تبریک می گم. شما در مسابقه تلویزیونی طراحی مدل آشپزخانه برنده شده اید. شما تا 66 روز دیگر باید رستوران های متنوعی را طراحی کنید و مطمئن شوید که مدیریت آشپزخانه، سرآشپزها و کلیه مواردی که باید در یک رستوران موجود باشد مهیا و آماده است. ساخت کامل آشپزخانه با اضافه کردن تنور، گاز، میکسر و ... می تواند اوقات مفرحی را برای شما آماده سازد. امیدواریم لذت ببرید.


    ]]>

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 88/8/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    افزایش رایگان رتبه الکسا تضمینی
    ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار توسط Almeza MultiSet
    تبدیل فایل های ویدیوئی، صوتی و عکس های شما به دیگر فرمت ها توسط
    OJOsoft Total Video Converter 3.50 ابزاری قدرتمند جهت تبدیل فایل
    ساخت سریع و آسان فایل های فلش با SWiSH Max3 2009.09.04
    بازدید از وب سایت ها به صورت offline و دانلود کامل آن توسط WebCo
    مرورگر اینترنت گوگل Google Chrome 4.0.221.6
    نرم افزار نمایش حرفه ایی فیلم و دی وی دی Corel WinDVD Pro 2010
    پرکاربرد ترین نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی Nero 9.4.26.0 Relo
    نرم افزار رایت و شبیه ساز Alcohol 120% 1.9.8.7612
    ویرایشگر حرفه ای متن EmEditor Professional 9.01
    تاریک خانه ی دیجیتالی برای عکس های شما Adobe Photoshop Lightroom
    استودیو ویرایش فیلم Pinnacle Studio Ultimate 14
    Windows 7 Ultimate ویندوز 7 ویرایش 22 اکتبر
    استفاده از چند سیستم عامل به طور همزمان با VMware Workstation 7
    [همه عناوین(125)][عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا